موقعیت : صفحه اصلی > سنجش و ارزشیابی  > دستورالعمل های اجرایی > نحوه پرداخت هزینه صدور گواهینامه توسط آموزشگاه  صفحه اصلی |تماس با ما
جستجوی پیشرفته   جستجوی وب

مراحل پرداخت هزینه صدور گواهینامه

توسط مدیر  / موسس آموزشگاه

 

1)    تهیه کارت عابر بانک عضو شتاب دارای رمز دوم جهت پرداخت اینترنتی  مبلغ 000/30 ریال بابت هزینه صدور گواهینامه .

2)    مراجعه به سایت   www.portaltvto.com

3)    درج نام کاربری و رمز عبور مدیر یا موسس آموزشگاه در قسمت مربوطه

4)    رعایت ترتیب ذیل در انتخاب  منوهای مربوطه در نوار منوی بالای صفحه اصلی سایت :

                  پژوهش                      آزمون                       سامانه آزمون

5)    انتخاب لینک مربوط به  " نمرات کتبی کارآموزان "  در صفحه ایجاد شده

6)    تکمیل مشخصات ذیل در قست مربوطه در صفحه جدید باز شده:

الف)  در قسمت انتخاب مرحله آزمون :      انتخاب تاریخ آزمون کتبی مربوطه  

ب) در قسمت انتخاب وضعیت قبولی  :      انتخاب گزینه  " قبول "

7)    انتخاب گزینه   " جستجو "

8)    با مشاهده مشخصات کارآموزان در پایین صفحه ، ضمن کلیک بر روی مربع کوچک و توخالی سمت چپ مشخصات ، اسامی کارآموزان مورد نظر  را آنرا انتخاب کرده و گزینه  " پرداخت حق صدور گواهینامه برای افراد انتخاب شده  "  را کلیک نمایید .

9)    طی نمودن مراحل پرداخت اینترنتی

10)    پس از اتمام عملیات پرداخت بانکی ، کد پیگیری و کدسفارش را یاد داشت نموده و تا زمان دریافت گواهینامه آن را نزد خود نگهدارید .                      

بازديدکنندگان اين صفحه: 1314 | بازديدکنندگان امروز: 372 | کل بازديدکنندگان: 652826 | بازديدکنندگان آنلاین: 4 | زمان بارگزاري صفحه: 0/1719 ثانيه