مراحل پرداخت هزینه صدور گواهینامه
توسط مدیر / موسس آموزشگاه
1) تهیه کارت عابر بانک عضو شتاب دارای رمز دوم جهت پرداخت اینترنتی مبلغ 000/30 ریال بابت هزینه صدور گواهینامه .
2) مراجعه به سایت www.portaltvto.com
3) درج نام کاربری و رمز عبور مدیر یا موسس آموزشگاه در قسمت مربوطه
4) رعایت ترتیب ذیل در انتخاب منوهای مربوطه در نوار منوی بالای صفحه اصلی سایت :
پژوهش آزمون سامانه آزمون
5) انتخاب لینک مربوط به " نمرات کتبی کارآموزان " در صفحه ایجاد شده
6) تکمیل مشخصات ذیل در قست مربوطه در صفحه جدید باز شده:
الف) در قسمت انتخاب مرحله آزمون : انتخاب تاریخ آزمون کتبی مربوطه
ب) در قسمت انتخاب وضعیت قبولی : انتخاب گزینه " قبول "
7) انتخاب گزینه " جستجو "
8) با مشاهده مشخصات کارآموزان در پایین صفحه ، ضمن کلیک بر روی مربع کوچک و توخالی سمت چپ مشخصات ، اسامی کارآموزان مورد نظر را آنرا انتخاب کرده و گزینه " پرداخت حق صدور گواهینامه برای افراد انتخاب شده " را کلیک نمایید .
9) طی نمودن مراحل پرداخت اینترنتی
10) پس از اتمام عملیات پرداخت بانکی ، کد پیگیری و کدسفارش را یاد داشت نموده و تا زمان دریافت گواهینامه آن را نزد خود نگهدارید . |